Vikt-tjöt.

Publicerad 2011-11-12 Tid 23:55:08
Yes, i know im thin. Men vet ni att det känns ungefär likadant för en smal person som inte vill vara jättesmal som för en tjock person när det kommer till kommentarer? Skulle du någonsin kunna säga till en mullig / tjock person "oj, herregud vad tjock du blivit!" ? Njae...i dont think so.
Tro det eller ej så e de lika jobbigt för en smal att höra sånt. Jag har iof lärt mig att folk som gärna kläcker sånna grejer antingen inte inser att det låter illa eller så menar dom verkligen illa. Dom vill att du ska må dåligt för att dom själva inte är smala. för, lets face it. De flesta tjejer tjötar om deras tjocka lår, rumpa eller fläskiga mage. Dom vill vara smala. Nu pratar jag inte pinn-smal. Jag menar smal med former. Det är ingen ide att säga emot lr förneka.

Sen får folk gnälla o klaga på mig om hur smal jag e om dom vill. De e ju inte så att jag tar åt mig på det viset utan mest att jag reagerar på att folk vill vara elaka. Det är sorgligt.

Anywaaaay! ;)
Jag har iaf fixat mitt gymkort igen så det funkar som det ska så nu ska jag bara få tummen ur. "bara"! haha mm lättare sagt än gjort.
Jag väger nu 54 kg och muskelmassan är typ borta känns det som! Jag har inget emot att väga 54. Jag behöver inte mer hull men jag vill ha tillbaka mina muskler. De e ju dom som väger. Fett väger inte lika mkt.
Meeeen, har dom en gång varit där ska de väl inte vara så svårt att få tillbaka dom sägs det :)
Jag blir för (enligt mig) smal när jag inte tränar. Men jag ska väl vara glad att det är åt det hållet sägs det. :)

Har inte en enda bild ifrån när jag tränade som mest. Synd. Hade varit en bra inspo!
jaja lets make some changes. Beach 2012 :P






Embo

När lönen kommer så ska jag se till att fixa det där satans gymkortet, så då kan vi köra gärnet! Men mitt minne är lika som ditt just nu och jag kan nog till och med glömma av att köpa gymkortet så nu får du tjata på mig till löning :P haha.

2011-11-17   14:41:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback