Torsdags kväll.

Publicerad 2011-11-24 Tid 22:43:54
Har varit en lugn dag idag. Tänk va mycket bättre man kan må av att bara ta det lungt. Jag har ju varit lite stressad tydligen. Jag var inte så säker på att hur jag mådde berodde på stress men efter att läkaren sa åt mig att jag var stressad hade jag ju inte så mycket till val. Det var bara att utgå ifrån det och jag har verkligen försökt ta det lungt och bara göra saker som jag verkligen vill oc det har faktiskt hjälpt!
Men än e jag inte helt ok.
Jag kan stå och prata med Andreas om saker och under tiden som jag pratar tappar jag tråden heeeelt och minns inte ens vad jag pratade om eller vad jag skulle komma fram till. Meeen det blir bättre ;)

Idag har vi hängt lite med Sofia och Kevin. Kevin och Lexus tjötade och slog på varandra haha, så söta :) Träffar dom alldeles för lite känner jag!
Nu ikväll har jag försäkt hitta en nyårs klänning. Jag bestämde mig för en men när jag gick in för att beställa var den slut. Sen blev jag förälskad i en annan och då tar den slut under tiden som jag kollar måtten. Tyyyypiskt!
Lägger ner det nu för en stund och hoppas på att dom får in lite nytt :)

Nu säger jag Godnatt! I morgon e en ny dag, Freeedaaag :D





En chic mammas bekännelser !

härligt :) du får lägga upp den sen då !!



gillar den och så sött med rosa :D

2011-11-25   17:19:11   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback