Tisdag

Publicerad 2011-11-22 Tid 11:44:38
Sitter här och får kalla fötter igen ang plugg. Allid så när det närmar sig! Jag hade bestämt mig men jag känner inte för att börja plugga något för att sen inse att det inte var något för mig. Jag vill vara säker!!
Det e inte lätt asså!

Något som jag funderat länge på e att jobba som reseledare. Nackdelen e ju att man kanske måste vara borta veckor i från familjen och det vill jag ju kanske inte riktigt men man kan ju få chansen att jobba med resor i sverige. Typ som resesäljare? Jag tror jag hade gillat det skarpt! NU måste man bara hitta rätt utbildning som förmodligen kostar multum. Jaja, det skadar inte att titta närmre på det iaf.



Just nu sitter jag här och kikar ut i dimman. Har inte ett piss besämt idag och jag älskar det! När jag har massor att göra om dagarna älskar jag det men önskar jag kunde få en dag med INGA som helst planer och när jag har det blir jag rastlös! Men det finns ju tusentals saker att göra här hemma om man vill ;)
Skönt att bara gå hemma o greja lite vissa dagar. Speciellt sånna här dimmiga dagar! MAn blir riktigt trög i huvudet känner jag.

japp! Så ser det ut idag. Ska slänga i en färgklick i huvudet också och hoppas å att färgen sätter sig. Allt rinner ju ut efter några tvättar känns det som. Färgning som toning. Underbart...not.



sofia

Den oljan du har till håret har jag ju

Me så då kom jag att tänka på dig och att du vill ha längre ögonfransar ;) lägg lite olja på fransarna

Varje kväll innan du lägger dej! Det gör en jätte skillnad ;) testa innan du går på maSsa serum;)



Sov gott!

2011-11-23   00:17:44   Website: http://htsofiajunisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback