Thats that.

Publicerad 2011-11-30 Tid 12:19:52

Snacka om att kg hade problem att komma ur sängen i morse! Usch va trött jag var. Jag förstår inte varför jag inte kan somna på kvällarna. Trött som fan men kan inte somna? Irriterande som fan.
Fast idag får jag väl skylla mig själv lite. Satt uppe ganska länge och kikade på resor. Funderar på att överlåta det till nån annan för jag kan inte bestämma mig! Kan lika gärna köra på Kreta så vet man va man får ;)

Idag vaknade vi till åska. Trevligt? Ja va ska man säga.

Jag fick reda på lite saker igår. Skönt att äntligen veta vad folk går för! Det är rött sjukt. Jag har inte gjort något annat än att försöka vara trevlig och absolut inte varit elak på nått sätt och så beter sig vissa människor som små barn. Vet inte varför jag skulle vara trevlig ifrån första början egentligen! Jag e för naiv och vill tro att folk alltid vill gott. Oj va fel man kan ha! Jag har lovat mig själv att aldrig sjunka till en sån nivå MEN jag bara undrar, varför skulle jag vilja vara/se ut som denna människa? Helt sjukt ärligt talat. Vem är det som kopierar vem?
Nä jag borde inte bry mig. Men de e inga snälla saker vissa säger bakom min rygg så hur kan jag låtsas som ingenting?
Men de e bra! Nu vet jag! Tack :)
Jag förstår bara inte vissa människor! Men man känner ofta på sig vilka man inte ska låta komma för nära.

Idaag blir det tacos! Gott! Får klippa mig lite också och det behövs :) snart vaknar lillen och då e se full fart igen! Underbara unge!



Embo

Finns gott om sånna människor. Lite tragiskt faktiskt!

2011-11-30   13:10:05   Website: http://wallanderemely.blogg.se/


En chic mammas bekännelser !

härlig färg på håret :)

2011-11-30   16:00:21   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback