Stress?

Publicerad 2011-11-09 Tid 21:30:43
Ja mina problem verkar kunna bero på vad fan som helst känns det som! Gaah!! Kan inte bara läkaren kolla upp alla saker de kan bero på direkt ist för att man ska behöva springa dit för jämnan. Jag kollade upp massa stress syndrom och jag har ju nästan alla symptom där me. Läkarna verkar ju inte veta mer än internet.
Men om läkaren säger att det förmodligen e stress så får jag väl tro på det. Men va e de som gör mig stressad? Mitt psyke? hmm..
Ja inre stress e la underbart.

skitsamma. Jag ska verkligen försöka stressa ner men posetiv stress kan väl fortf vara bra? Som träning och sånt? Kan väl bara vara bra.
Jag ska iaf träna i morn. Det e spikat och bestämt nu kan inget få mig att dra mig ur! Dock i vbg. Andreas skulle hjlpa martin me ett par grejer o då kan jag ju passa på att träffa tess och kolla in deras nya lägenhet som jag inte gjort än. Då får Lex umgås med sin papi och martin medans jag o tess drar till gymmet o rör på dököttet! Välbehövligt. Känner att jag bara blir tunnare och tunnare och blir påminnd om varför jag började träna ifrån första början. Tränar inte jag försvinner jag! Många vill kanske se ut som jag gör när jag inte tränar. Dvs pinnsmal typ ala kissie till slut :P Naae. Inget för mig. Ja, jag vill vara smal men inte föööör smal!
Äh nog om det. Åter till greys.

Misstänker du att du e sönder stressad? Kolla upp dina symptom HÄR!







Camilla - Mamma till Naemi

usch vad jobbigt för dig vännen. Stressa ner är nog svårt att göra men du får försöka och du få passa på och bara vara på helgerna när Andreas är hemma. Kul att se Tess och deras lägenhet, hälsa henne från mig och så få ni planera in en lunch och fika dag med mig snart igen! =) kramar

2011-11-09   23:56:18   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback