Sova! Nähe?

Publicerad 2011-11-08 Tid 23:16:25
Var as trött förut. Orkade knappt rra mig och höll på att somna på soffan så jag gick in o la mig men va hände? Klarvaken och kan verkligen inte sova! Typiskt. Lexus somnade redan vid 18 och har inte ätit mellanmål eller druckit upp kvällsvällingen vilket betyder att han förmodligen kommer vakna super tidigt och hungrig som ett litet djur. De e så det blir med sjuka barn ibland.

Det var den kvällen det. Fick varken handlat eller tränat men slappat ja det fick jag gjort. Enligt läkaren skulle jag ju försöka ta det lungt när jag kan så...ja det e j precis vad jag gjort.
Kanske inte kunde somna för att jag visste att det såg ut som ett bombnedslag i resten av huset och jag kände på mig att älsk hade somnat på soffan så jag var bara tvungen att gå upp o kolla läget och mycket riktigt. Han hade somnat så jag satte igång me disk å sånt som han egentligen skulle ha gjort. Men de e ok, han bröjar bli sjuk han me så jag förstår om han e slut. Och jag e konstigt nog pigg? Happ.

SATC på tv nu men sen e de inte kul o titta på så jag får helt enkelt lägga mig jag med och hoppas på att jag kan somna. Varför kan jag inte sova?? Också ett problem jag haft ett tag. Kan ligga o vrida mig i timmar innan jag somnar. Tur att jag oftast lägger mig i tid så att inte hela natten hinner gå men ibland blir det ju lite sent ändå.

Äh, borde inte blogga nu jag skriver så flummigt nattetid. Godnatt ;)





sanna

Du borde testa insomnings medicin, det fungerar jätte bra.. Från början är man bara trött och kan ha väldigt ont i huvudet när man vaknar, men efter ett tag släpper det och man känner vilken förändring det blir med sömnen och humöret :) .. Man kan även gå tillägs medicin till sina insomnings tabletter och det brukar oftast vara propavan som gör att man ofta sover 8 timmar utan att vakna på natten, vaknar man kommer man knappt ihåg det.. skulle rekomendera det iaf hur mkt man än har emot tabetter..



Läste det nedan och stickningar kan man få lite var stans när man är under mycket stress och ångest.. Inre stress är nog det som mer ger resultat utåt.. Som man sjäv inte alltid märker men kroppen reagerar mest på det.. Men kolla upp det så det inte är något farligt :)..

2011-11-09   04:00:47   Website: http://shortysreality.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback