Resultat?

Publicerad 2011-11-18 Tid 21:15:26

Fan! Råkade spräcka skärmen på mobilen så kameran e paj. Blir konstiga färger i ena hörnet.
Dom som var nyfikna på fransarna kan ju få ett smakprov här! Ska väl vara ordentlig och ta en bra bild i morgon med min vanliga camera ist.

Nu har vi käkat tacos och ska kolla twilight med Madde och Christer. Vi har inte sett en enda av dom filmerna så de e väl på tiden :P
Ha en fin kväll!



Camilla - Mamma till Naemi

oj oj oj vad långa dom blev! Snyggt!



Typiskt att du spräckte din skärm på mobilen, surt ju... :(

2011-11-18   22:25:25   Website: http://millamirakel.blogg.se/


En chic mammas bekännelser !

snyggt, jädrigt fräscht !!



vet att man kan ha åkpåse i liggdelen men vi har overall på hailey nör jag är ute och går och en filt över henne :) har en svart fleece åkpåse som man kan ha i vagnen om jag typ skall till stan och gå i affärer och det är sådär kallt. Får prova mig fram :)

2011-11-18   23:30:09   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback