Onsdag

Publicerad 2011-11-23 Tid 11:17:01

Åh jag vill juuulpyntaaa!! Känna lite julkänslor! Funderar på att gå ner till växthuset senare och kolla om dom har något kul att pyssla ihop till en adventsljusstake. Skulle vilja ha siffror att sätta på ljusen men de e lite sent att beställa nu.
Längtar till julmarknaden i Haga och jul på Liseberg! Kommer bli mys :)

Idag har jag inget annat bestämt än att tvätta alla julgardiner och sånt. Vi får även hem tumlaren idag! Äntligen har vi en tumlare!! Så jäkla gött :) måste bara fixa en ställning till den så den kan stå över tvättmaskinen. Vad jag e trött på vårat rosa badrum. Vill bara slänga ut den fula stora duschkabinen och resten av möblerna, måla med antimögel grejs och sen måla allt... Vitt? Ja vitt blir nog bäst! Fan vad set skulle göra skillnad. Och bygga in varmvattensberedaren. Då kanske våra gäster inte får en hjärtattack varje gång dom lånar toaletten och den går igång? :D

Någon enkel och snabb lösning för badrummet hade ju varit nice att få gjort nu. Så får en större renovering av det rummet vänta tills allt annat e klart iaf. Fan jag vill ha ett datum bestämt när man ska sätta igång! Få färdigt Lexus rum innan han blir två helst.

Nä sån här stressar. En sak i taget! Nu ska jag återgå till familjen Camden :P

Bjuder på en bild på min gosinge från häromdagen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback