Nu blir det ändring!!

Publicerad 2011-11-10 Tid 12:00:12

Usch! Blek, trött, sliten! Blääää!! Glömde tom fultkrämen Efter jag tvättat mig förut. Sminkade mig på super torr hy. Blir säkert ett fint resultat! Lr inte. Närminnet suger verkligen.

Läste att träning ska vara bra om man e stressad. Det visste jag någonstans innerst inne men jag var ändå tvungen att försäkra mig om att jag inte för nått dumt och förvärrar saken. Så fr.o.m. Idag ska det bli ändring! Jag ska se positivt på allt även om saker kan vara jobbiga jag ska skratta när jag slår mig ist för att svära osv. Jag ska vara glad och ta djupa andetag. Aktivera mig själv på rätt sätt och bara försöka må så bra som jag kan så kanske kroppen mår bra tillslut :)

Vet att jag bara bloggar om sånt här tjafs men de e det som satt sig i min hjärna och som jag funderar mkt över just nu. Som sagt, känner mig en aning paranoid och har dragit ner på detta med att dela med mig om det mesta här i bloggen. Tråkigt kanske men så e det. Känns som att sjukt många vet så mkt om mig nu för tiden. Vet inte riktigt va jag tänkte när jag bloggade så öppet om mg själv. Ganska skrämmande egentligen.

Vet också att jag stavar som en kratta ibland men jag bloggar ifrån mobilen och alla som har en iPhone vet hur det fungerar ;)

Ska dock försöka bli bättre på att blogga för mina vänners skull. Nära vänner man inte pratar me så ofta och sådär jag vet ju att de e de som följer min blogg som slavar och de e dom jag bloggar för ;) nu för tiden iaf!

Nu har jag druckit upp mitt kaffe och ska packa väskan för snart bär det av till vbg för en dag hos min underbara vän Tess! Har verkligen insett nu på senaste tiden vilka fina vänner jag har och vilka människor jag bör undvika. För att jobba bort stressen ( och allt som kommer med den) ska man även undvika människor man inte orkar me, dvs energi tjuvar. Thats what i am going to do.

Får se om jag bloggar mer senare! Pössåkram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback