Mysdag

Publicerad 2011-11-06 Tid 14:43:09

Idag fick vi allihopa sovmorgon :) men ändå vaknade jag först fast det var min tur att sova tack vare min jävla förkylning! Hatar att man inte kan andas med näsan. Går fan inte att sova då. Får som vanligt spraya sönder näsan med nässpray.

Syster och hennes Daniel var här tidigare. Käkade lite o så :) alltid lika trevligt! Känns att det e söndag idag om man säger så. Grått och man funkar inte riktigt som vanligt. Just nu sover lex, Andreas spelar och jag sitter under min filt och kollar några avsnitt Jersey shore. Har inte energi till så mkt annat idag känner jag.

Lexus fick förresten en jättefin present av Madde och Christer igår! Helt perfekt och lite roligare än den klassiska brio vagnen :) skit söt tycker jag!



Tina

en sån vagn fick ju lucas på sin 1 års dag :) den är svin bra juh :)

2011-11-07   12:06:57   Website: http://minbastatidarnu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback