Mamma!

Publicerad 2011-11-05 Tid 14:00:36

Nu har vi röjt förråden och vinterstädat trädgården. Gött! Lexus har sovit tungt under tiden, lilla sömntutan :)
När jag skulle lägga honom tidigare så lämnade jag honom i sängen för att gå och släcka lampan då han sätter sig upp med en ledsen min, kinkig och tittar på mig och säger: mammaaa!
Asså inte maammammammammaamaam som det blir ibland när han babblar utan nu tittade han verkligen på mig och set såg verkligen ut som att det var medvetet! :D helt otroligt. Nyss var man överlycklig för att han lyckades röra sig någon cm i gåstolen och nu klättrar han och går omkring (han håller sig i möbler, väggar etc) och nu säger han mamma. My god!:D


Jag veeeet att jag tjatar om att tiden flyger iväg hela tiden men man blir liksom ändå riktigt förvånad när man inser det gång på gång :P
Tidigare idag hjälpte han till att dammsuga ;) lr ja, han följde med dammsugaren iaf när papsen dammsög. :)



patricia

Åh visst är det underbart att höra dom kalla en mamma! Det är då man börja känna sig som en mamma tycker jag =)

2011-11-05   15:01:26   Website: http://patriciasvarld.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback