Lugn stund.

Publicerad 2011-11-19 Tid 15:30:56

Blev sjukt trött ifrån ingenstans. Och så skulle jag få en envis bebis att somna på det, pjhuuuu!!
Han klättrade till slut upp i mitt knä och satte sig snett över, lutade huvudet emot mitt bröst och stensomnade sittandes, ont i magen tro? han somnar ju utan problem när han sitter upp men bråkar som fan när man försöker få honom att ligga ner. Tänder? Hmm...

Såhär ser jag ut med mina nya fransar:) många verkade tro att dessa fransar e resultatet av serumet jag skrev om men så e det inte. Jag har fått mina fransar fixade på saga salongen i Vänersborg av Ullis! Superduktig och hon har riktigt bra priser. Finns typ inga (en som sägs vara dålig i thn) salonger i thn och vbg som gör sånt förutom Ullis.
Så jag får helt enkelt vänta med serumet tills dessa fransar e borta :)

Dålig iPhone bild idag igen men jag orkar verkligen inte hämta kameran och byta objektiv osv :P man ser ju hur dom ser ut iaf :)



M.M

På casmara salong gör dom jätte fina fransar och även på en liten nagelsalong i THN =)

2011-11-20   16:58:41


Bella

Jaha se där! Vet bara att det finns många som går runt med dåliga klumpiga fransar som tydligen ska vara ifrån den enda Salongen som finns i thn men jag har ju inte kollat upp det ordentligt! Varför vill du vara anonym?

2011-11-20   17:44:00


M.M

Då sköter dom inte fransarna som dom ska. Man får ju med en bortse av en anledning. Det är ju för att efter en tid så börjar dom dra ihop sig i varandra och då är det meningen att du ska separera dom och det kommer du se. Men det är ju som sagt första gången du gör dom så nu i början känns dom jätte fantastiska just so you know =)



Anonym är jag för att jag inte har en blogg och du vet inte vem jag är ändå och jag vet inte vem du är så skippar gärna mitt namn på internet =) råka komma in på din blogg när jag läste lite vad folk skrev om dom olika serumen.

2011-11-21   15:54:46


Bella

Okej! Ja Honda de om kammen så jag köpte med en sån och använder den flitigt :) men va bra! Då vet jag! :)

2011-11-21   20:46:20   Website: http://gabriellalexus.blogg.se/


Anonym

Vad tar hon för ett nytt set?

2011-11-22   19:22:28


Anonym

450

2011-11-23   10:59:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback