Längre och tjockare ögnfransar?

Publicerad 2011-11-17 Tid 22:50:28
Jag har fått nys om ett nytt fransserum. Någon som hört om super serumen som neulash och revitalash? Dom e dom första storsäljarna som man får grymma fransar utav. Men nu finns det ett nytt som ska vara grymt och det heter idol lash!
Dom första sånna här produkter som kommer ut e ju inte alltid dom bästa lr hur? Så e det ju med allt så jag ska nog ge denna en chans.

Jag har dessutom fått ett bra erbjudande på den och folk som köper via mig får den mycket billiagare än i butik. På dom få ställen som säljer denna i sverige kostar den 795 kr men jag (och mina vänner) får den för 500 kr!!.

Den är fortfarande ny här i sverige men i USA har den ett grymt rykte
Köper man revitalash eller neulash som var de första serumen som kom ut så kostar dem från 1200 och uppåt. Detta är ett nytt,uppdaterat och beprövad serum som tydligen ska vara ett av det bästa på marknaden, låter det intressant?

Köp NU! för jag har bara fått detta erbjudandet på 5 ST!  Och erbjudandet gäller NU!

Säg till så fixar jag!

Försökte hitta före och efter bilder (litar inte på hemsidornas bilder) och hittade denna hos en bloggare som testar olika produkter. Läs HÄR!
Orkar ni inte gå in och läsa om den och se före/efter bilden slänger jag upp den här med. Hon har använt hennes kompis som testperson och såhär lyckat blev det! Jag e definitivt sugen!! :)


Idol lash före och efter.

 

 

 

 

 

 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback