Julklappar

Publicerad 2011-11-16 Tid 16:42:42
De funkar ju inte att komma in med lösen när jag låser bloggen. Men jag testade ett tag ändå och hoppas på att folk tröttnat på att försöka komma in här. Får se om det hjälpte annars gör vi ett nytt försök ;)
Det har varit rätt gött att blogga trots att ingen kan läsa faktiskt!

Idag har jag bara varit hemma med Lex och tagit det lungt. Sånna här dagar som jag inte har nått bestämt kan var aguld emellanåt. Ok, jag har tvättat och städat men sånt ska man ju hinna med varje dag i vanliga fall vilket jag har uteslutit ett tag för att hinna ikapp mig själv. Gött :)

Vi har fortfarande inte köpt en enda julklapp! Vi kommer väl att göra det några dagar innan jul trots att jag tjatat om detta länge nu hehe ;)
Vi har iaf kommit fram till att inte köpa julklappar till varandra jag och Andreas utan vi kommer att unna oss någonting tillsammans. Mest för att slippa jaga rätt julklapp och stressa med sånt. De vi båda blir glada av e ju det som e bäst! Kommer göra det så enkelt som möjligt med julklappar iår.

Nu förstår jag va de e för jul-stress min syster inte orkat med alla andra år. Jag har ju aldrig sett det som negativ stress och bara älskat julen men nu förstår jag. Och för att jag ska må bra (och folk runt omkring mig) så hoppar vi allt krångel och vi ska även inte ha julen hemma hos oss iår utan det blir i salstad hos mina föräldrar. De va lite väl mkt att hålla reda på förra året tyckte jag och nu har jag en unge som man måste hålla koll på också så nej, detta året får nån annan ta det! Men jag fick mycket hjälp förra året och det e jag tacksam för men det var massa stress ändå.
Nä julen ska inte vara jobbig, den ska vara fin och harmonisk :)

åh, fasen va jag blev sugen på chips!! Självdisciplin?? Suck...jaja. Snart helg! Då får man äta chips ;)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback