Jakten på mitt hår.

Publicerad 2011-11-14 Tid 22:17:47
ja nu måste jag göra något snart känner jag. Har upptäckt ännu mer ställen där de saknas hår på mitt stackars huvud :P
Så nu ska det bli bra igen tänkte jag. Ska öpa hem priorin o se om mitt hår blir bättre. Sen sitter jag även och funderar på färg. Spelar ingen roll om jag slännger i toning eller färgning det bara rinner ur efter några tvättar. Ja som sagt, mitt hår e inte som det ska.
Men jag måste ju färga det för att inte se helt sliten ut :P färg som fäster ojämt o så e ju inte direkt snyggt? ;)
Så jaa, vad gör jag. Kollar igenom gamla bilder när jag var blond och vill helt plötsligt bli blond igen. Sen kollar jag på bilder ifrån förra julen och vill bli riktigt mööörk! Gha! Fan att jag itne kan bestämma mig!!
MEN snällast för håret e att fortsätta bara brunett och tona ist för att färga. Så de e vä det jag får göra nu.

Åh nej. Jag som tänkte sova nu, kom på att jag har ännu mer tvätt som ska hängas! När ska mitt minne börja hjälpa till?? jaja....

Godnatt!

Äääääskar färgen på Kims hår! Löövli ;) Till sommaren kanske!

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback