Inspo

Publicerad 2011-11-29 Tid 11:19:14
Varning för ytligt inlägg! ;)
Kikade igenom Tyras blogg och som vanligt e hon så snygg så man stör sig! Haha nej då kanske inte så att man stör sig men ni fattar?
Jag tror (och hoppas ;) ) att jag är (var?) ganska så lik henne i kroppen när jag tar (tog) hand om mig själv och tränar osv. Smala och inte några mega rumpor här inte. Liten och fit ;) Jag gillar det! Hon säljer ju lösrumpor nu på sin hemsida för dom som gillar big butts men personligen tycker jag det e snyggast när man ser ut ungefär som henne i kroppen!
Dock har hon opererat brösten såååee..ja. Men föreställ er att hon inte gjort det då! ;P

Haha jaja drömma kan man väl? Och peppa sig själv att vägen dit inte är sååå lång?  När jag åker utomlands i sommar ska jag också se ut sådär! Haha ;D
Inte för att ytan har så stor betydelse egentligen. Men de e ju bara sånt där som får en att må bra. Att se sig själv i spegeln och gilla det man ser får ju en att må bra och jag tycker det e viktigt! Jag som alltid varit fåfäng och brytt mig har änna lagt det lite på hyllan de senaste åren och så stör man sig på att man förändras.  Det handlar inte om vad folk runt omkring ser. Det handlar om vad man själv ser och känner i sitt inre.

Nog om detta nu. Ville egentligen bara påpeka hur snygg hon är och att jag själv inte hade tackat nej till att se ut som henne :)

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback