Hemnet

Publicerad 2011-11-14 Tid 11:44:26

Den sidan e ju giftig! Förstår inte varför jag kikar runt på hus när vi inte tänker sälja än på ett tag ( om vi nu säljer ). Att ha renoveringsplaner tär på en när man aldrig får komma igång och det finns så mkt man vill lägga pengar på så egentligen e de ju bäst att köpa ett hus som har allt man vill ha ist för i göra som vi har gjort.
Älskar vårat hus men man måste vara realistisk. Detta huset e gjort för en liten familj och jag har ju inte tänkt att vara en mini familj hela livet. Och vi hade tänkt bygga ut massor men efter att ha insett hur mkt stress och tid det innebär har vi börjat tänka om. Vi kommer fräscha till det vi har och sen får vi se.

Dock har jag förälskat mig i ett hus. Attans bananer! vi som inte kan köpa just nu! Huset lär ju inte finnas kvar sen. Men men, de var väl inte gjort för oss då ;) jag och Tess sticker och tittar på det iaf och hoppas på att set ser för jävligt ut irl! Haha ;)
Det ligger iof i utanför thn och inte i Edet men det skulle vara så jäkla nice.

Nu måste jag hänga tvätt! Hej svejs :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback