Gamla brittan.

Publicerad 2011-11-06 Tid 21:42:14
Sitter och kollar på crossroads. Har nog bara sett den en gång får läänge sen. Man kan ju inte låta bli att tänka på sin yta när man ser hur brittan såg ut. Där har man ju den ultimata kroppen :P Att sikta på att se ut som mel b e lite väl långsökt. Så att försöka få kroppen som brittan låg inne med när hon gjorde crossroads e nog inte lika svårt ;)
Svårt e väl klart. Men när jag tränade som mest var jag faktiskt inte så långt ifrån. Tro det lr ej.

Mormor tyckte jag var lik Britney när jag var yngre, i wish ;P

 

Man måste nog se filmen för o se hur hon såg ut för jag hittar inga bra bilder :S Men snacka om inspo. När jag har energi ska jag få ordning på mig själv igen ;)

 

 



En chic mammas bekännelser !

eller hur :p riktiga godbitar !!

2011-11-07   19:56:38   Website: http://mizztang.blogg.se/


patricia

Hahaha nä fjäska på du =) Tack gumman! Jätteroligt att höra att du tycker det är snyggt! Jag va också osäker på det mörka men Ricky tyckte det skulle bli sååå snyggt ja så varför inte... men nästa gång blir det, det rödbruna igen....gillade verkligen den färgen!

2011-11-08   09:32:33   Website: http://patriciasvarld.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback