Fredag

Publicerad 2011-11-04 Tid 13:45:25

Känns som om jag inte hinner med längre! Har ingen koll på datum eller tid jag bara lever för dagen typ :P
Seg som bara den men jag fick iaf en tid på vårdcentralen på tisdag så nu hoppas jag på att nått e fel med mig! Låter kanske konstigt att man hoppas på det men då kan man kanske göra nått åt saken!

Jag borde städa. Men jag orkar verkligen inte!! Orkar knappt ta disken jag vet inte om jag bara e lat eller orkeslös. Vi får la se.

Verkar som att det blir fredags mys hos Andreas föräldrar idag men förutom det händer det inte så mkt annat :) jag får väl hälla i mig lite kaffe nu så ja får nått gjort.




Malin

Vad skönt att du fått tid hos en vårdcentral :) ge dig inte nu utan tvinga dem att kolla upp b12-brist & anemi. För precis sån här var jag.



Men jag tänkte, när du var gravid, hade du väldigt lågt blodvärde då? Eller förlora du mkt blod vid förlossningen?



Kramar

2011-11-04   19:30:13


Bella

Ja jag ska tjata på dom för nått fel e det ju! Nä hade helt normalt blodvärde i sånt under grav. Kan hända att jag förlorade mkt blod. Ingen reagerade på det men jag själv tyckte jag blödde mkt och länge! De e ju svårt o veta va som e normalt lr inte när man aldrig gått igenom nått sånt innan.



Vem är du förresten? :) har du nån blogg?



Kramar

2011-11-04   20:28:54


Malin

Okej! Hoppas dem reder ut det iaf, vet hur man mår :/



Heter Malin, 24 år, bor i Sjuntorp men är från thn. Och har två bustjejer på 1 & 2 år :)



Nej har ingen blogg tyvärr, men snart kanske :) har länge funderat men vem skulle vilja läsa om mig tänker jag, haha :)



Kramar

2011-11-04   22:44:03


Bella

Mamma bloggar e alltid kul att läsa :) hur hittade du till min blogg då? Har vi gemensamma vänner?



Kram

2011-11-04   23:41:53


Malin

Oj, jag vet inte hur jag hittade den, säkert genom nån kommentar på en annan blogg :)



Kram

2011-11-05   06:32:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback