En ny dag.

Publicerad 2011-11-19 Tid 12:09:11

Har precis mixat lite lunch till lexus så ny e det bara för honom att vakna :)

Våran dag började med massa bus och sen efter frukost blev det en dusch och bad (för lex) han e inte feg. Ställde sig upp flera gånger utan att hålla sig i i baljan! Att han inte förstår att det kan gå illa så halt som det är med all barnolja o så :) men hur ska han kunna veta det egentligen? ;)
Sjukt svårsövd har han blivit också! Dom enda gångerna man slipper kämpa e i bilen lr barnvagnen. Där somnar han utan problem. Vi får väl se om det blir bättre när vi plockar ner sänggaveln på våran säng. Den e nämligen skit rolig att klättra på så plockar man ner honom därifån blir han arg. Inte alltid så lätt ;)

Anyway. Sitter här och längtar som en tok efter snö och jul. Kan ni tänka er en jul utan snö? Nej usch! Ångest. Julen ska vara vit!! Man börjar änna oroa sig nu. Vi kommer väl få snö ändå när vi sticker upp till fjällen men Då e ju julen över. Och Andreas som vill ploga :P haha både han och hans pappa sitter och håller tummarna för snö verkar det som ;) men de e klart. Roligare att köra plog än att vara ute i kylan och jobba?

Nä, vad ska jag göra nu då? Lexus vill verkligen sova länge. Andreas ställde upp på lite helgjobb så han kommer väl vara borta hela dagen typ. Kanske borde gå en promenad sen? E bara rädd för att jag ska gå bort det lilla fettet jag har kvar på min kropp hehe. Får nog låta bli. Ta en sväng i trädgården ist ;)
hade ingen aning om att man brände så mkt kalorier genom promenader! Det e tydligen det som bränner mest av löpning, joggning och promenadgång (heter det så? ). Va ju tur att Alex berättade det annars hade jag väl slutat som en pinne.

Äsch va jag babblar om inget nu känner jag. Ha de gött! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback