En halv kopp kaffe.

Publicerad 2011-11-18 Tid 12:29:26
Morn! Lr ja, morn? klockan e halv ett och Lexus stensover fort. Lika bra att han sover så han e pigg o gla hos Tess sen :)
Idag ska jag iväg och få ögonfransarna fixade av fina Ullis på Saga salongen i vänersborg. Hoppas att det går att fästa dom på mina små fjun bara hehe.
En vän ville jag skulle lägga upp bilder sen så det får jag väl göra. :)

Jag börjar ju alltid dagen med Kaffe. Och kanske dricker jag mer underdagen och snacka om stress!! Jag har inte insett det riktigt men nu när jag dragit ner på det märker jag hur hypad jag blir av kaffe. Skriver i 300 km/h och snackar jag med någon babbalar jag som en tok haha! Stackars Camilla och Alex igår :P
Så idag drack jag bara en halv kopp kaffe trots att jag vääääldigt gärna hade druckit mer men jag blir ändå helt skakis! Dags att sluta med kaffe? E de så verkligen? Suck.. hur ska jag klara det?

För mitt eget bästa har jag inget val. Får tänka på nackdelarna med kaffe och det fins ju faktiskt en hel del. Ba har det missfärgat mina tänder ordentligt. Sjukt ändå. Vet folk som röker,snusar och dricker rött som har vitare tänder än mig och allt jag gör är att dricka kaffe. har aldrig rökt och hatar rödvin. Orättvist!!

Nu vaknade fisnisse, ska packa in oss i bilen och dra :) Ha en fin dag! pössåkram!






Camilla - Mamma till Naemi

hahaha.. det var så roligt igår :P

Spännande att fixa ögonfransarna, det får du absolut lägga ut på bild sen!! =)

2011-11-18   13:57:48   Website: http://millamirakel.blogg.se/


En chic mammas bekännelser !

haha kaffe is the shit.. så jädra gött. hoppas fransarna blir bra :) skoj att se resultatet :D



ja macy är jätte lydig, men kräver sjukt mkt energi så hon blir lite dampig emellanåt :p

2011-11-18   14:42:27   Website: http://mizztang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback