Dö-trött!

Publicerad 2011-11-12 Tid 23:41:47
Äckligt trött. Varför e jag vaken??? Ska gå och lägga mig så fort jag skrivit färdigt här. Rätt gött o blogga när ingen kan läsa ;)

Varit full rulle idag och skulle blivit filmmys och massa godis med min äldsta syster men det sket sig. EN lite visit blev de ju o de e alltid trevligt :)
I morgon e det fars dag och jag hämnas på min man! :P Haha ne, jag har stressat som en tok de senaste dagarna och saker har krockat med varandra så min älskade får faktiskt klara sig utan en farsdag present i år. Jag fick ju inget på mors-dag. Första dessutom! Dååligt. Därfr hämnas jag!! :P
Nej som sagt, jag har helt enkelt inte hunnit och anledningen till att jag inte fick nått var för att vi inte hann med det då heller. (vi säger så ;)) Jag håller på att lära mig att inte ta mig vatten över huvudet. Man behöver inte ge sig för många uppgifter så att man knappt klarar av hälften så om jag eliminerar lite stress moment för mig själv får Andreas en gladare flickvänn, o de e väl en ra farsdagpresent? ;)

I morgon tror jag nog vi svänger förbi Andreas föräldrar en sväng, sen till Ems & Matthias för o käka lite gott o sen vidare till gräsan för o träffa mina föräldrar.


Btw, det verkar som att folk tror att jag skriver allt jag gör o inte gör i bloggen? Det är mkt jag inte nämner i bloggen. Jag orkar seriöst inte gå igenom mina dagar i detaljer om vad jag gjort eller vart jag varit. Ibland kanske men det är sällan numera :)

Nån som vet hur man gör tids-inställda lägenheter förresten?

Godnatt!






Emely

Tidsinställda lägenheter? Haha

2011-11-17   14:42:44


Bella

haha men virrpanna! Jag menar ju inlägg :P

2011-11-17   22:25:27   Website: http://gabriellalexus.blogg.se/


Emely

haha jag fattade det :D men var väldigt roligt att läsa haha, då är vi två virriga jävlar.

2011-11-18   21:14:38


Emely

haha jag fattade det :D men var väldigt roligt att läsa haha, då är vi två virriga jävlar.

2011-11-18   21:14:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback