Bläää

Publicerad 2011-11-08 Tid 14:05:50

Jag har blivit en sån människa jag avskyr. Gnäller och klagar men för ingenting åt det! Att jag inte skäms asså.
Har varit på vårdcentralen och tagit prover. Det man kunde få svar på direkt såg ju bra ut såklart. Så blidvädret e de inget fel på. Blev lite lätt irriterad på doktorn när jag skulle berätta va det var för fel på mig osv. Det enda han gjorde var att titta på mig och säga: du e nybliven mamma och du e stressad. Jaha?? Får man stickningar i ansiktet och nacke av stress?? Suck. Jaja vi får väl se.


Sitter och överväger om jag ska med Madde o träna i älvängen senare. Önskar att någon kunde sparka mig i baken så jag kommer igång någon gång!! Man blir ju faktiskt piggare och gladare av att träna så det e kanske det jag behöver :) skulle bara behöva köpa en tränings garderob först haha :P mjukis kläder funkar prima så länge!

Nae, nu ska jag och lex duscha (bada). Har inte hunnit med det än så känner mig fräschast i stan typ ;)

Tess klagade lite på mitt dåliga bloggande förut. Jaaaa.. Jag får la skärpa mig. När jag har lust ;P

Ha de fint så länge!



Malin

Men herregud vilken dåre! Jag skulle då minsann ha stickningar i hela kroppen då av stress med två barn på 1 och 2 år... Ååh vad arg man blir, att man inte kan få bli tagen på allvar :/



Kram

2011-11-08   19:51:15


Bella

Jag vet! Riktigt irriterande! Slår vad om att han hade sagt nått helt annat om inte jag haft Lexus med mig.

Jag får väl gå till en annan vårdcentral om det inte löser sig.



2011-11-08   22:49:22   Website: http://gabriellalexus.blogg.se/


Sofia

Bella! Jag vet en tjej som fick yrselanfall och illamående och det berodde på att hon var snedställd i nackkotorna eftersom hon gick och bar på sin unge modell större hela tiden.. Kanske kan vara samma? Det klickade till i huvudet på mig när jag var hos kiropraktorn idag och han sa att symptom på klämda nerver kan vara stickningar, inflammation och annat gottigt..

2011-11-09   20:24:31   Website: http://fiaelise.blogg.se/


Sofia

Hoppas att det är något de kan se och fixa snabbt och lätt :) Lycka till!

2011-11-09   21:25:59   Website: http://fiaelise.blogg.se/


Sofia

Jag har för mig att hon gick till sin husläkare som hon alltid haft sen hon var liten. Jag har fått hjälp med mitt felmonterade bäcken av en kiropraktor, men tyvärr har han gått i pension. Gick hos nån kiropraktor i Vbg också ett par gånger för drygt tre år sen, men nu är det dags för en korrigering av mig igen. Har absolut inget belägg för att kiropraktorer är bättre än läkare, men de två jag gick hos gjorde att jag blev bra i alla fall. Kanske värt ett försök, om inte annat kan man gå dit och bli uppkollad iaf :)

2011-11-09   21:44:00   Website: http://fiaelise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback