Alla dessa fransserum

Publicerad 2011-11-20 Tid 10:45:29
Jag känner att jag måste ta upp detta om Neulash eftersom jag nämnde det när jag skrev om kända frans-serum.
Om man googlar neulash får man se otroliga resultat och det får man verkligen! Fransarna blir helt otroliga! MEN, fransar till varje pris? Av Neulash får du grymma fransar men också en röd linje där du applicerat serumet och det blir värre och värre. Tillslut ser det ut som om man gråtit ungefär eller är redigt förkyld. Detta fick jag täcka upp med concealer men man vill ju kanske ha långa fransar och se fräsch ut utan en massa smink eller?
Och inte nog med att man blir röd så blir det även svullet, svider och kliar. Torra ögonlock och torra ögon. Skittråkigt verkligen men vill man vara fin får man lida pin? Naae, inte i detta fallet. Inte för mig iaf! Ögonen e känsliga och dom ska man inte leka med.

Det tog en evigher för mig innan rodnaden gick ner. Jag trodde att det var jag som var allergisk men när jag gogglat detta visar det sig att dom flesta som testat det har fått samma reaktion. Ni som läser sminkbloggen av Linda Hallberg har säkerligen hört om neulash innan. Hon fick superfina fransar och hon har inte gnällt över några biverkningar men för ett tag sen skrev hon om sina torra,flammiga och röda ögonlock och sa att det var pga av hösten. Det var det kanske? Men jag tror det var pga neulash. Jag har ju upplevt det själv och dessutom gick hon över till revitalash av någon anledning men gick sedan tillbaka till neulash igen. Neulas är beroende framkallande. Man får otroliga fransar till en början och man älskar det. Sen får man utslag men bryr sig inte för nu har man äntligen fått sina älskade fransar man önskat så länge? Eller?
Inte jag. Jag gav bort mitt serum eftersom jag trodde jag inte tålde det och det var bra att hon som fick det utav mig inte använde det så flitigt så hon inte åkte på samma problem.

Därför kommer jag att ge Idol lash en chans. Och OM det itne funkar på mig ( allt sånt e ju så individuellt) så kanske jag testar dermalash?
Det e de serumen jag hört bäst kritik om iaf och har inte, efter mycket sökande inte hittat några som helst konstiga biverkningar. Och därför råder jag folk till att inte testa neulash utan satsa på nått som inte har så starka ämnen i sig. Man ska nog undvika dessa första skönhets prdukterna som kommer ut på marknaden och vänta ett tag och se om det kommer ut fler och se vad andra människor tyckr eftersom de första mirakelkurerna för olika skönhets grejer innehåller saker vi egentligen aldrig skulle använda. Jag hade för bråttom men man lär sig!

Om ni googlar reslutat om neulash och kollar på bilderna ser ni att de flesta har börjat få en röd linje där dom använt serumet. Och det är bara början.


Jag och mina neulash fransar:
Enligt mig drömfransar men bakom allt smink såg man sjukt ut.





På nedre bilderna har jag kanske använt det ett par veckor bara och ni ser rodnaden runt ögonen som börjar visa sig?

Nu har jag iaf varnat dom som blev sugna nör jag först nämde neulash.
PössÅkram.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback