Underbart väder

Publicerad 2011-12-29 Tid 09:54:05
Sitter i soffan och fryser. Känns som att sånt här väder gör det kallare inomhus än när de e snö ute. Det brukar vara iskallt i hallen när det e is och snö men hyffsat i resten av huset men nu e de ju Tvärtom! Satans alltandörr. Den e så kass och inte tät för fem öre så där fläktar de gött om man e varm. Hrm. Skitdörr!

Jaja, den sa ju bytas ut i vilket fall. De kommer bli en stor dubbeldörr där sen e tanken. Glasdörrar med spröjs.
Sen så e ju inte övervåningen bättre. Gamla fönster och i garderoberna kan man se ut på vissa ställen haha! Så skönt att vi har det fixat till nästa vinter iaf.

Jag tycker de e så tråkigt, när jag ber om åsikter här i bloggen så e de ingen som skrier nått men när jag inte ber om någons åsikt då e de minsann nån som ska gnälla? Jag tycker de e trist att man måste ha lösen på bloggen men samtidigt e de skönt så jag kommer nog aldrig ta bort det igen.

Btw, nån som sett reklamen om jätteräkan på 3an? Inte för att jag äter räkor direkt men jag tänker ju defenitivt inte äta några jätteräkor. På tiden att folk blir lite mer medvetna känner jag.

Nä, om man skulle tända i kamminen? 
Ha en fin dag!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback