Trötthet

Publicerad 2011-12-21 Tid 09:19:58
Känns som om det e de enda jag snackar om nu för tiden. Hur trött jag är osv. Men skitsamma ;)
Idag e jag iaf sjukt trött! Lex vaknade halv sex i morse och han ville verkligen inte somna om så de var bara att gå upp.
Jag hade verkligen velat sova en stund och jag hade garanterat gjort det om jag inte har massor att göra idag. Ska nämligen till överby och möta upp Tess som har lite julklapps shopping kvar. Är inte alls sugen ska jag tala om men jag ställer upp :) Ska duscha och fixa lunch till lex innan han vaknar vilket lär vara om ca 2 timmar. Men man vet aldrig numera så jag borde väl lägga på ett kol. Jag ska ju hinna få ordning på fågelbot på mitt huvud också :P

Bjuder på en bild så länge ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback