Too much candy

Publicerad 2011-12-11 Tid 22:09:56
Uh! Har ätit alldeles för mycket godis så nu mår jag nästan illa!
Varför gör man alltid så? Även om man e mätt och inte sugen på godis längre så fortsätter man äta ändå? Haha usch jag äter alldeles får mkt godis! I vårat hus är det lördag hela veckan :P
I sånna här lägen får jag väl vara tacksam att jg har den ämnesomsättningen jag har annars hade jag nog sett ut på ett sätt jag inte tyckt speciellt mkt om! :P

Meen skärpning!

Tänkte på en grej! Om ni inte vill att jag ska låsa bloggen permanent så får ni sluta kommentera anonymt och stå för era åsikter. Känner jag er inte finns det ingen anledning att ni ska kritisera det jag gör eller skriver, right? Min blogg e till för min familj/släkt och mina VÄNNER. Ingen annan.
Folk förstår inte hur jag kan vara vänlig mot människor som snackar skit om mig men såhär är det. Läs min blogg och tyck vad ni vill! Får jag veta vad ni snackar för skit ja de e ju bara gött o veta vart jag har er men jag skiter fullständigt i vad ni säger om mig egentligen. Det som betyder nått är vad mina nära och kära tycker och tänker och thats it.
Jag tänker bara inte sjunka till eran nivå.

Sååå, nu ska vi inte snacka om sånt! :) Jag blir bara lite trött på när folk vill dela med sig deras åsiker som dom inte kan stå för.



Idag har vi inte gjort mycket. Skulle till götet och haga för julmarknad men eftersom Lexus har varit så febrig kändes det bättre att stanna hemma även om han e lite bättre idag. Så vi har bara tagit det lungt och på kvälskvisten kom Andreas mamma,pappa och bror förbi på lite glögg och pepparkakor :)
En lyckad söndag tkr jag :)
Och igår hade vi ju myskväll hemma hos mig med tacos och massa godis. Har lärt känna två underbara tjejer härifrån edet som var här igår :) Kärlek till er, ni e så sköna! :P Tråkigt bara att Tess och Madde inte kom men, en annan gång! :)
Kom fram till att det förmodligen e mest skitsnack i edet än på någon annanstans i detta landet! Haha, helt seriöst! Jag trodde folk bara var trötta på edet som snackade illa om hålan men det e ju fan värre än gräsan här! Meeen va gör det. Snacka på ni.

Idag e en sån där dag som allt känns så jäkla bra! Av nån anledning. Trotts att det inte e nån snö ute. Det stör mig faktiskt inte! :D
I morgon e det måndag igen. En dag närmare jul! Wiie :D Och sen nyår, sen min och älsks tre års dag, sen älsks födelsedag, sen Lexus födelsedag och sen alla hjärtans dag! :D Sen e de inte långt kvar tills jag måste ut och knega igen. Hjälp! What to doooooe? ;D

nnjjet. Nu ballar jag änna ur känner jag. Tröttheten och flummet i mig kommer fram så nu slutar jag här!
Hoppas ni haft en fin helg! Godnatt.






Emelie

Det är tyvärr Lilla Edets signum att man snackar så mkt skit man bara orkar ;( Helst om man inte kommer därifrån. Man kommer liksom aldrig in i "gänget" Men det är ganska skönt att bo på avstånd så kan man välja det fina bara :) Hoppas ni mår bra iaf vet själv hur det kan kännas.

2011-12-12   09:34:04   Website: http://missyemeli.blogspot.com


Camilla - Mamma till Naemi

Konstig kommentar. Att det är dom som inte kommer från Edet som pratar mest skit??? hmm.. tycker helt klart att det verkar som det är tyärtom?? eller?? Så upplever i alla fall jag det som kommer utifrån. känns inte alls som det är såhär mycket snack i Anderstorp heller som det är här i Edet. Jaja.. skitsamma.. tråkigt att folk ska gotta sig i andras saker i vilket fall som helst. :(



Myskvällen i lördags var helt klart jättetrevlig. Som sagt blev en hel del skrattanfall och tjöt! me like! Dessutom med så två underbara tjejer! =)

2011-12-12   10:48:56   Website: http://millamirakel.blogg.se/


Bella

Jag tror emelie menade att man blir väldigt lätt drabbad av skitsnack när man inte är ifrån edet. Kände att jag får svara här så att Emelie också ser ;)

2011-12-12   10:52:42


Camilla - Mamma till Naemi

jaha.. tack, jag missuppfattade det! :) hihi..

2011-12-12   14:44:47   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback