Spending some money.

Publicerad 2011-12-14 Tid 12:57:14
Knappast! Har köpt tre par skor ifrån members nu...känns som att jag kommer köpa fler jag kan liksom inte låta bli! Haha så jäkla giftigt men de e ju så billigt! 99 kr paret?! Så värt pengarna om ni frågar mig.
Nån mer som vill kunna köpa så billiga skor och andra märkesgrejer? Be om en invite så skickar jag en till din mail! Jag lovar du vill inte missa detta!

De bästa e ju att jag verkligen behövde vinterskor. Hittade ett par jag gillade för 1500. Ja...jag tänkte faktiskt köpa dom men när jag fick nys om detta brydde jag mig inte så mkt om det längre för här hittade jag 2 par mkt väl dugliga boots för 99 kr styck. Japp! Jag e snål ibland när de kommer till mig själv så detta passade ju verkligen mig som handen i handsken.

Än så länge har jag köpt dessa. In och kika ni med! Men ni kommer inte in utan en invite så kom igen, skicka eran mail och in o shoppa! :D

Ett par svart o ett par bruna :)

Hoppas dom e lika snygga irl bara!

 

Funderar på att köpa dessa me. Mest för att de e praktiskt och snyggt med läder. Mocka, som de bruna här över e ju inte lika lätt att hålla fräscht. Vad tycker ni?

 

Finns i creme, mörkbrun och svart.

 

Jag har verkligen problem med att ta sånna här bagatell beslut. Tänker för mycket tror jag! Sen å säger nån åt mig att ta ett par skor, ja då tar jag dom andra. Hmm..ibland måste man få tänka på hur snyggt det är och inte bara praktiskt!

 

Nu tror jag att min gosse gnäller lite där inne? Han har ändrat sina sovrutiner totalt! Sover inte alls lika mkt o det är jag inte van vid. Jag har varit bortskämd med alla denna egentid jag får men nu e de väl dags att ändra på det. Huset e rörigt som fan eftersom jag väljer att ta det lungt när han sover ist för att röja.

Förr hann jag ju med båda delar! Detta e bara början ;)

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback