Snurrig

Publicerad 2011-12-06 Tid 23:12:50
Idag fick jag inte alls gjort det jag skulle. Virrpanna! Jaja men det löser sig väl :) Har snurrat runt i grästorp idag iaf och häng med lilla beppelito! Förstår inte hur mkt energi det kan få plats i en sån liten hund :P

Sitter just nu coh diskuterar fotografering med min lillasyster. Hon har köpt sig en Nikon (modell?) och har också börjat fota och sånt kul! Men hon lyckas ta as grymma bilder trots att hon inte har nån erfarenhet. Orättvist! :P
Det jag inte vetat är ju att i nikon följer en guide med. Som förklarar hur du ska göra för o ta vissa typer av foton. DET är FUSK! Haha nej, de e ju bara bra! Men de e fuskit för nån sån fick ju inte jag till min kamera :P
Hon försöker förklara för mig men det blir bara fel. Attans att våra kameror inte funka på samma sätt! De hade ju varit kul om min lillasyster som inte har nån varan ifrån sånna här kameror sen innan får lära mig (som borde vara van efter tre år på Media) hur man gör. :P

Man blir ju inte mindre sugen på att fotografera när emely också vill ut och fota fina ting men hur kul e det att fota ute i denna gråa sörjan? Skulle tagit massa fina höstbilder men hann inte riktigt me det innan löven föll.
Jaja. Och hos henne snöar det och här regnar det? Varför lever hon i lyx o inte jag? Haha Ok, överdrev lite bara.



I morgon ska vi lämna in bilen. Som vanligt när det kommer till saker som måste göras så drar vi ut på tiden. Varför gör man så? Vi e hopplösa asså.
Jag hoppas vi får tillbaka den innan fredag. Eller att det absolut inte blir isigt fram tills dess för om vi inte får tillbaka den, innebär det att jag måste gå ner till barnavårdscentralen och de e ju inte allt för trevligt om det blir en isbana här.
Tänk om man ramlar och tappar vagnen? Uuh! Vill inte ens tänka tanken!

Nä, nu börjar jag tänka sådär igen.
Jag ligger och tänker på såt innan jag somnar. Det tar seriöst TIMMAR innan jag kan somna me tydligen sover jag jäkligt tungt när jag väl somnar vilket jag inte gjort förut. Har alltid vaknat av minsta lilla ljud. Känns lite skumt faktiskt.

Kolckan börjar bli mkt nu så jag ska sluta skriva om allt o inget. Kolla fördigt på SATC och sen måste jag väl krypa till kojs.
Godnatt mina vänner! Dont let the bed bugs bite ;)









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback