Sänggavel

Publicerad 2011-12-28 Tid 20:13:52
Har tänkt ha denna dörr som en sänggavel. Men nu e frågan. Ska jag låta den vara eller ska jag ta bort alla färg och lassera den vit ist? Jag gillar ju att den e så naturligt sliten också men kan inte bestämma mig riktigt. Vad tycker ni?

 

Nu e dörren smutsig också efter att ha stått i ett förråd länge men det ska ju tvättas bort så klart :)

 

 



sofia

Jag hade målat

Men de är

En smaksak;) tycker de är fräschare och man kan slippa den lite gammal ändå;-)

2011-12-29   14:24:06   Website: http://junisofia.blogg.se/


Emelie

Behåll det gamla :) det är ju det som är tjusningen med den lite råa inredningsstilen när man hittar en juvel :)

De har en jättebra sekondhand här i kungälv där hittade jag bägge mina kistor :)Den har öppet varje lördag från 10.00 och det är jättebilligt. Gav 225/st för mina och det är superbilligt :)men man får åka tidigt så man hinner fram i tid folk köar ofta ;) kram

2011-12-29   15:50:49   Website: http://missyemelie.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback