Pretenders

Publicerad 2011-12-01 Tid 23:06:42
Borde vara helt slut men det är jag inte! Så jävla gött på ett sätt men jag hade ju tänkt mig att jag skulle vara helt slutkörd så jag skulle stensomna. Icke då.
Jag hade nästan glömt av hur skönt det är att få använda musklerna ordentligt. Skakade som ett asplöv på slutet men hey, det var första gången jag körde pump på...ja? Det är säkert två år sedan! Sjukt!

Det enda som inte gått som jag vill idag är lexus sovrutiner. Gah! Trött som bara den men vägrade att sova. Han skulle leka om jag satt med honom och gick jag och försökte t.ex ta disken så skulle han upp. Han orkade knappt stå upp stackarn som han vinglade. Hur mycket får man gjort om man går runt med en tung bebis på ena armen?
Jag tror minsann det är en ny babyboom på g förresten! ;D Så himla mysigt att vara omringad av goa små bebisar :)

Nepp, nu blire SATC och i morgon e det fredag! Godnatt min fina vänner :) Ni andra, hoppas ni drömmer mardrömmar!!
Haha näää.... Nä jag känner mig lite ond! Ska vara tyst ;) Godnatt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback