Öppnaförskolan

Publicerad 2011-12-09 Tid 11:59:13
God...lunch? Tänkte skriva godmorgon men de funkar ju inte riktigt nu. Har varit på bvc och vägt min lile kille. Inte ökat så mkt i vikt men lång hade han blivit. Sjukt. Han e snart ett år. Jag har varit mamma ledig i snart ett år?? Känns verkligen inte så.

Efter bvc tänkte jag ta med mig trötta bebis hem men under tiden som jag skulle ta på mig jackan och så så kröp Lexus bort till ÖF och kika in. Dom tyckte vi skulle stanna så ja då gjorde vi det. Lexus observerade mest eftersom han var så trött. Flirtade lite med dom andra mammorna och sådär men sen blev det kinkigt så det var bara att åka hem.
Stensomnade i bilen och när jag lyfte upp honom vaknade han till men somnade i min famn under tiden som jag tog av mig skorna haha! Jag kunde göra vad jag ville med honom och han fortsatte sova? Händer sällan. Men så blir det om man ska upp klockan 05 och leka! Tror han vaknade tack vare att andreas telefon ringde då annars brukar han aldrig vakna så tidigt. Härligt ;P
När jag kom ut till bilen var det helt ok väder men strax efter att vi kom hem blev de ju rena stormen ute. Känns skönt att slippa gå ut mer idag ;)

Ikväll e det fredag och Madde påminnde mig om att det e idol ikväll. Jag tittar knappt på idol men det är väl final? De kan ju va kul o se.
Nu ska jag återgå till mitt kaffe och sen SKA jag städa. Iaf vika tvätt :P Fan va lat jag blivit!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback