När man ändå e i farten...

Publicerad 2011-12-03 Tid 22:26:09
Gick igenom massa bilder påp img själv ifrån min förra blogg. Kollar in mina ögonfransar (besatt av fransar? haha mm.)
Andreas påstår att jag har vitaminbrist. Tror han iaf. Jag vill ha tillbaka mitt hår. Och mina ögonfransar :( Massa yta här nu men de e det jag tänkte på just nu för tillfället.

Slänger in lite ego tjaffs på mig igenom bloggtiden jag haft.

Haha hrm...VARFÖR denna osmakliga urringning???

Före bloggtiden. Kolla mina ögonfransar! Jag blir seriöst förbannad haha!!! ;)

Hahahaha! Ville jag ha större läppar kanske? hummmm?

Det känns som igår men det är flera år sedan vissa av dessa bilder togs. Vart tog min fåfänga vägen? :P

 



Sara

Detta med ögonfransar och hårkvalité. Har det mattats av med tiden. Eller har graviditeten spelat sin roll? Tänker på hormonballansen. Hört om kvinnor som till och med fått kala fläckar i huvet av graviditetshormoner. Och jag har ingen aning om hur de gått för dem sen. Kanske finns något att läsa om där. Annars kan det mycket väl vara vitaminbrist. Att vara mamma tar mer än man tror. Tiden att vara utseéndefixerad finns inte som innan. Hoppas att du skall lyckas få tillbaka dina fransar. Kanske du så enkelt hade en annan sorts mascara då? Dom kan vara riktiga bovar mot ögonfransarna.

2011-12-13   13:16:23   Website: http://thoughtfulness.soclog.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback