Me, myself and i.

Publicerad 2011-12-15 Tid 22:28:25
Sånt jag sysslade med förr när tiden fanns.

 



Emelie

Sv; Hehe asså inte tänkt på så mkt ( går sällan på mcd ) Ja det är snyggt tycker jag ;) och Mathias fastnade för det oxå alltid ett + hehe..

Jaha tack jo det blev ju lite bättre synd bara att jag stör mig på att alla luckor typ är olika + att de hänger snett ( som att ungar hängt i dem :P) ja det stör mig iaf hehe..

Ja alltså det har blivit mkt större och det känns som att det alltid har varit så, den andra ytan var ju bara döyta, känns ju mkt bättre att använda ytan på ett smart sätt :) och vi sover kanon i vårt nya sovrum...(jag kan ha svårt för att byta rum ibland)



Va fint det blev med tavlan! det gör så mkt med väggbesmyckning! Vitt är smart och fräscht men jag kan ibland tycka det blir tråkigt (hos mig) för jag vet inte riktigt hur man ska få till tavlor och sånt alltid... men det är ju det som är inne nu att gör precis som man känner :) väldigt skönt. Att du inte söker dig till mua? Eller är du för rastlös? Du är iaf väldigt duktig på att lägga make :)

Haha ah o du har bara en ännu ;) du kan ju tänka dig hur ofta jag hinner göra mig snygg haha.. mascara försöker jag hinna iaf ;)

2011-12-15   22:40:09   Website: http://missyemeli.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback