Lucia

Publicerad 2011-12-13 Tid 09:22:39
Idag har vi dansat in lucia här hemma ;) Lexus gick loss för fulla muggar när ett luciatåg sjöng på tv haha! Sötnisse :)
Ingen sovmorgon i dag inte. Nepp idag skulle vi upp redan klockan sju. Trött? Jao...might say. Så Lex sover redan igen. Han vägrade kvällsmat igår så de e väl inte så konstigt att han vaknar för tidigt idag och e hungrig.

Kallt e det också! Jag skulle vilja he en större vedkorg!!! Så slapp man springa ut och hämta hela tiden. De e något som e lite halvt jobbigt att bo här. När man vaknar på morgonen kan det vara kallt, precis som hos vem som helst och då tänder man en eld i kaminen och när man väl lyckats få upp värmen så tittar även solen fram och man dör av värmeslag ist! Lite trist att behöva ha persiennerna nere? ;) Jag vill hellre ha ljus så det e bara att låta svetten rinna :P Haha!
Ska inte gnälla.

Nu har jag iaf fått i mig lite frulle här och nu ska jag dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro. Vörtbröd och kaffe, kan det bli bättre?

Ha en fin dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback