K-k-k kallt!

Publicerad 2011-12-02 Tid 11:23:37
Godmorgon! Sitter i soffan i min one piece under en filt. Förstår inte varför jag tycker det e så kallt här medans andra som kommer hit inte klagar alls! Jag fryser ständigt känns det som! Brr!
Jag kommer ju frysa ihjäl när snön och dn riktiga kylan kommer :P Nädå, de e bra man har en braskammin! Mysigt och praktiskt :)

Idag e det som sagt fredag och jag har änna känt på mig att det var nått idag som vi skulle göra men har inte fattat vad det var förän jag såg min fina vän Jennifers status på facebook! Dom ska ju komma hit ju! Det hade jag totalt glömt bort! Vet inte när det blir bara. Om det blir idag eller i morgon? Haha jag har bra koll ;)
Känns som att det var evigheter sedan vi träffades men sååå längesen va de ju inte om man jämför med hur lång tid det har tagit förr. Vi sågs när Lex var några veckor. Jag var sjukt trött och tråkig då. Det ska bli kul att träffa Critte också!
De e så jäkla tråkigt att bo så långt ifrån fina vänner som henne. Ska bli kul iaf :)

Nu ska jag fixa lite varm choklad och hoppas på att Lex sover lite längre idag. Han somnade så sent idag igen! Det e svårt när sovrutiner ändras.

Hoppas ni får en fin dag i solen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback