Jordens undergång

Publicerad 2011-12-04 Tid 23:49:17
Det är sånt här man tänker på när man skaffar barn. Man oroar sig för att saker ska hända och att barnen får gå igenom något hemskt som man inte kan rädda dom ifrån. Det är min största rädsla. Att Lexus ska bli drabbad av något som jag inte kan skydda  honom ifrån.
Därför har man ju inte kunnat undvika allt jävla tjöt om världens jävla undergång! Fan va trött man blir! Vill folk att världen ska gå under eller va e det med dom?
De e ju inte första gången folk tror att världen ska gå under. Det är inte nu i december dom jordens undergång sker utan 21 december 2012. Vad tror ni??

Sjukt jävla teori. Ska världen gå under, säg inget. Jag vill inte veta!
Världen går under när våra barn och vi e bortgångna och thats it!! :)

Vad tror ni? 2012-Fenomen. <LÄS

Det är bl.a tack vare sånt här jag inte kan sova om nätterna. Min hjärna snurrar för fullt. Jag har för livlig fantasi. Godnatt!!




Anonym

Eh. Jorden kommer la inte gå under bara för att människorna utrotar sig själva ;D Häromdagen kom svenska kyrkan och knackade på dörren och berättade för mig att framtiden stod i "den heliga skriften" jag tackade så mycket men sa att jag tycker att bibeln är en jättespännande saga, inget mer. Allt återkommer, precis som med istiden. Den kommer med jämna mellanrum och skrapar jorden till marken. Det finns inga tvivel om att det kommer att fortsätta att komma. Och undergång. Nja det beror väl på hur man ser det. Om jag säger att jorden går under den 30 augusti 2025 skulle du kanske inte tro mig men om jag lurar en massa människor om att jag kan se in i framtiden då kanske vi til slut är så många som säger samma sak att du börjar tvivla. ;D Lev ditt liv och ta hand om dig och din familj. Hellre dör vi väl lyckliga, än med oro om undergångar hit och dit :D

2011-12-13   13:22:34   Website: http://thoughtfulness.soclog.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback