Inredningsdrömmar

Publicerad 2011-12-01 Tid 13:28:45
Usch vilken grå dag! För ovanlighetensskull? Hmnja.
Min bebis sover och jag sitter framför datorn och längtar som en tok tills jag kan få inreda vårat sovrum på övervåningen! Jag vill at det ska bli vår nuuu! Så vi kan börja nån jävla gång. Som sagt, inte så smart att sätta igång med en takrenovering mitt i vintern.

Jag vet hur jag vill att vårat sovrum ska se ut på ett ungefär. Jag vet hur jag vill att Lexus rum ska se utt på ett ungefär. Jag vill börja NUUUU! Kommer bli så mysigt när det e klart.
Vi ska fixa taket, och som det ser ut fixa en eller två kupor eller vad det heter? Göra golvet mer stabilt (det har förmodligen varit en vind där uppe innan så klent som golvet är).
Riva väggar och bygga upp nya samt sätta in nya + fler fönster. Det är en del och det kommer väl ta tid men det tar ju ännu längre tid om man inte får komma igång med det snart! :P
Man tröttnar snart på tanken asså. Jag är impulsiv och vill göra saker på en gång annars stör det mig som in i..

Romantiskt, vitt, blommigt, lantligt och slitet! I lööööv it :) Det e så jag vill ha det i vårat sovrum. Kanske får skippa nån fin sänggavel och köra med en söt kappa ist pga snedtaket men det blir fint det me även om jag egentligen hade tänkt mig en vit maffig sänggavel.

 

Mina planer kanske hinner ändras innan det blir dags men just nu e det sånt här jag vill ha. Tråkigt när man måste sätta sina drömmar på paus. Meeeen men, what to do :)

 

 



Madde

Den översta tapeter är ju den vi har i gäst rummet med fåglarna på! Bra smak tycker jag! Kramar

2011-12-01   14:03:48


Bella

Dom e ju så fina Madde :) visste att dom var liknande dom men visste inte att det var samma! Kan hända att jag måste härma dig där ;P

2011-12-01   16:11:03


Madde

Klart att du får härma du har ju bra smak! Haha kommet bli jätte fint hos er med!=)

2011-12-01   17:49:18


Camilla - Mamma till Naemi

Helt underbart fint!! Vill också ha ett hus att inreda är så avundsjuk på dig som till våren få börja att greja, fast jag förstå att du vill göra det nu med en gång! ;-)

2011-12-01   20:59:29   Website: http://millamirakel.blogg.se/


Sofia

Så fint!

Vill me ha ett hus att greja med, NUUUUU :)

2011-12-01   22:15:52   Website: http://junisofia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback