Husdrömmar

Publicerad 2011-12-04 Tid 20:57:12
Sitter som vanligt och kollar hus-inspo över hela sverige. Kan inte låta bli! Jag vill ha ett drömhus :) Ett trähus. Tycker det e finast med två våningar men samtidigt jäkligt bekvämt med enplansvilla precis som Andreas föräldrar har det.

Kust eller inte kust. Nära stan eller i utkanten. Skog, backar och idyll? Hmjaa.
Man hittar så mycket fint jag skulle vilja inreda med men vart skulle allt få plats? Även om jag gillar detta lilla charmiga så behöver jag nog mer utrymme för att kunna få ordna det hem jag drömmer om.

Vad drömmer ni om?



Nu sitter jag och kollar på Kidulthood. Blev lite sugen efter att jag lyssnat på the streets. Min älskade sitter uppe vid datorn precis som de flesta andra söndagskvällarna. De e då våra män får vara pojkar och spela massa dataspel. ;) Och jag får min egentid. Älskade egentid. Kanske låter tråkigt men jag tycker de e riktigt skönt att få filura lite i min egna värld. :)

Jag undrar hur länge dessa fransar tänker sitta fast? Hade varit rätt skönt att få klia sig i ögonen som vanligt snart! Jag e inte så mkt för detta fejk. Nån gång ibland kanske men konstant? Nej jag e för bekväm. Kul att testa på iaf. Kommer dock känna mig franslös när dom e borta :P

Nu ska jag sluta pladdra. Sjukt trött efter en dag som denna. Men i morgon e det en ny dag och ny vecka.  Och som ledig, är måndagar helt ok! Värre när man ska ut och knega sen igen. Men till donken? Återvänder jag aldrig! 4 år får räcka :P

Nu ska jag återvända till mitt godis! Godis vaarje dag. Inte bra för tänderna detta ;P





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback