Hus och inredning

Publicerad 2011-12-13 Tid 10:12:38
Satt och kikade lite på inredning. Vill framför allt få bort våran sängstomme och sängbord. Har lite planer på hur det ska se ut sen när det e klart och i mitt huvud ser det himla sött ut ;)
Men vill även ha ett nytt soffbord. Tkr så mkt om det som Tess har. Ett ifrån ikea med glasskiva men glasskiva? hmm.. vet inte om de e så smart. Det kommer ju vara kladdig mer ä ren för det mesta ;P
Man får väl gå o torka hela tiden, man får offra sig om man vill ha nått ;)


Ramlade in på hustankar och sitter återigen och kikar på hus runt omkring i komunerna nära edet. I edet kommer det aldrig ut nått kul längre. I sjuntorp kan man hitta några guldkorn men där vill jag inte bo. I kungälv finns de ju också en del. Kom bla ut ett stort helt nybyggt hus för ca 4 miljoner. Ja det tar vi! Haha har ju 4 miljoner i bakfickan menar jag ;) Vill ju inte bo där heller men huset var fint! Tycker bara de e kul att kolla.
Jag har sagt det förut men säger det igen. Vi ska INTE flytta nu. NÅNGÅNG i framtiden lär det ju bli. Jag vill kunna ha kalas och mycket folk hemma utan att det känns som att alla knör. Jag vill ha en tvättstuga och lite tjaffs. Visst, vi kan bygga till det men då krävs det en massa jobb och priset på det lär ju ligga ungefär lika högt som ett byte till ett nytt hus så.
MEN det blir när det blir! Det är inget vi stressar me de e bara jag som drömmer lite och tycker de e kul att kika på sånt. :)

Jag ska lägga ut bilder på vårat när jag tycker de e lagom klart och fräscht. Det duger nu me men jag e långt ifrån nöjd och därför e de inge kul o visa upp.

Min fina väns tvrum. Hoppas du inte dödar mig för att jag snodde din bild ;)

 

Tess utmanar ödet med både vit tygsoffa och glasbord! Snyggt men jag e för bekväm för att hålla efter sånt. Speciellt soffan! Hade barn inte varit söliga hade jag också haft en vit fin tygsoffa! :) Vi tänkte köpa en vit skinn ist men vi e samtidigt lite små kära i våran soffa eftersom den e så bekväm. Skinnsoffor e sällan lika sköna. Men vi får se...Först o främst vill jag byta bordet! Det vi har nu var ju bara ett "så-länge bord" tills jag hittade det perfekta runda bordet med förvaring osv men jag hittar inget som jag gillar till ett normalt pris.

 



Någon som vet hur man gör lösenskyddade inlägg?  E så kass på sånt! :)
Nepp! Hämta ved! NU! Kallt...








Alexandra

Det är ett sånt bord jag har, glaskivan är alltid fylld med små små fingrar, haha! Men snyggt är det! :)

2011-12-13   10:44:59   Website: http://alexandramortensen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback