Gooodmornin!

Publicerad 2011-12-27 Tid 09:07:46
Klockan e precis nio och jag har hunnit äta frukost, lekt med lexus, fått honom att somna om (tog dock två röda så trött som han var) Och lagat lunch till honom och lunch till mig :) FÖr mig blir det currykyckling o ris! yam! Så gott och så länge sen jag åt!  Lex får kyckling med tomatsås, grönsaker och pasta :)

De e bra när man får till det så här att man hinner fixa lunch så han får hemma lagad mat ist för burk. Visst, de sägs att de inte e nått fel med burkmat men det känns mycket bättre att göra egen.

Nu sitter jag här med min älskade kopp kaffe. As trött som vanligt. Men jag får skylla mig själv! Ärligt talat jag vet hur trött jag blir men ändå kan jag inte gå och lägga mig i tid. Jag hade en period då jag lyckades konvertera mig själv till en dag-människa men nu e jag tillbaka igen. Nattmänniska for life tydligen. Nä skärpning. Jag går och lägger mig vid 01 och vaknar ifrån allt imellan 05-30 - 08-30. Inte heeelt ok asså.

Nån som vart o kikat på mellandagsrean nått?  Jag tror nog faktiskt jag undviker den. Kanske ¨åker ut en sväng bara men endast för att springa in på bellbox och de e allt! Jag får ju psykbryt när de e så mkt folk ute.

Nu ska ja kika me emse om jag kan få tag i bilderna ifrån julas. Andreas lyckades ju inte få nått kort på när Lex h'lsade på tomten för första gången. De gjorde ems så, emely! Skicka bilderna!! :P
Eller va de pappa som fick de på kort? Aja...how ever. Later!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback