Gäsp!

Publicerad 2011-12-12 Tid 11:23:52
Kaffe? Ja tack! Somnade en stund med min kotte. Undra varför jag blivit så trött av mig?
Eller så e de bara det att jag har mer ro i kroppen nu. Sen e de ju så mysigt att somna med sin bebis på sitt bröst det e inte ofta han somnar så längre. Han har alltid velat ligga i mitten av sängen med armar och ben åt alla håll men nu, de senaste dagarna har han inte fått någon ro i kroppen och bara legat o snurrat o haft sig. Då har ag plockat upp honom och lagt honom hos mig på mitt bröst med mina armar runt honom och så somnar han på max 3 minuter. Så underbart mysigt! Men giftigt. Han ska ju kunna sova utan mig också ;)

A ringde nyss och frågade när jag ska börja jobba igen. Han tänkte kolla upp dagis plats och sånt. Skönt att ha det gjort men vafan...de e väl läänge kvar till hösten? Hmpf. Tiden går för fort! Nu måste jag verkligen komma fram till vad jag vill göra om jag inte får det jobbet jag vill ha för jag vill inte tillbaka till mcd! Det räcker änna nu. Ska jag jobba där ska man behöva bråka med sin chef om normala arbetstider. Hon e ju nämligen en arbetsnarkoman och umgås (inte när jag jobbade iaf) ingenting med sin familj i stort sett så nån förståelse får man inte därifrån.
Jag tänker ALDRIG sätta min fot på restaurang jobb. Servera och slava, usch! Det har jag gjort så det räcker nu. det enda stället som kändes ok var fh i thn. Normala arbetstider, roliga arbetskamrater och inte alls lika körigt som t.ex radisson SAS. Fast på ett sätt saknar jag fan radisson. At gå där inne, mötas av folk i skidkläder och pjäxor och världens största fönster med utsikt mot stora, snöklädda berg. Skulle vilja åka tillbaka dit någon gång! Kanske på semster? Hittar inga bilder för den nyfikna men om gå in här om ni vill se. restaurangens fönset e på vänster sida ut mot fjällen. Tråkigt att det inte fanns några bilder inifrån. Jaja.
Ska google-eartha beito nu, så kul o kolla sånt tkr ja :P
Kolla va mkt snö dom har idag! Lite avis e jag ju...men samtidigt inte! Så mkt snö här hade inte riktigt passat mig just nu ;)



Nä nu får jag snart hoppa in i duschen innan lilleman vaknar igen. Ha en fin dag! :)






Emelie

Jodå det va så jag menade ;)

Ja det kan vara ett bra knep att ta till :) Alla upplever ju gungning ibland (inte vi nu dock tack o lov) men det är nog bra att försöka lite extra istället för att ge upp för att man ska självförverkliga sig.. Men det är bara min åsikt och jag dömer ingen som tycker annorlunda :)

2011-12-12   11:51:28   Website: http://missyemeli.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback