Fog

Publicerad 2011-12-28 Tid 11:23:50
Dimmigt och rått. Mmm..härligt? Njae.
Tog mig precis en powernap med lex men han fortstter sova. Så mysigt att somna med en gosig bebis på sin arm. Så där ville han inte somna för några månader sedan. Nu e de annat och man kan liksom inte låta bli! Kommer bli skitsvårt att vänja av honom att somna helt själv sen. Men det tar vi då ;)

Usch. Ni anar inte hur mkt jag saknar sol och värme när jag kikar ut igenom fönstret. Jag e ständigt trött och jag tror det beror på vädret. Vi får sol typ, knappt en gång i månaden? Hemskt! Hade jag varit rik så hade jag tagit med familjen, nära och kära och flyttat till ett land som har allt jag vill ha. Den dagen vi har pengar kommer vi utan tvekan att köpa något utomlands. Sätta oss i en hyresrätt och ha ett skönt hus utomlands. Ja tack! Men då e vi väl typ pensionärer :P

Jaja, de e bara att fortsätta drömma. En dag! ;)
Nu blir det förhoppningsvis fjällen i januari och en solresa till sommaren men de e inte helt spikat för vår del ännu. Och det SUGER! Hatar att inte ha saker bestämt och att det bara blir löst prat. Men till sommaren hoppas jag verkligen, verkligen, verkligen att det blir av och just nu ser det ut som att det blir italien ändå.

Nä Nu fokuserar jag på andra roliga grejer. Först ut är nyår. Har ni något nyårslöfte? Mitt är att börja ta hand om mig själv mer. Jag brukade skratta åt folk som var tvugna att ha träning som nyårlöfte för annars skulle dom inte få de gjort. Nu sitter jag också där haha! De e bara så tråkigt att träna själv iaf innan man verkligen kommit igång. Ska kolla me Madde om hon fått tillbaka träningssuget så kanske hon kan va me o peppa lite ;)

Oj va klockan flög iväg!! Nu måste jag komma igång här! Ha en fin dag!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback