Fjärde advent

Publicerad 2011-12-18 Tid 10:34:59
Då var det redan fjärde advent. Känns ju inte så tkr jag. Men det är snö idag och denna helgen e väntad :) Idag ska vi nämligen på julmarknad i haga och sen vidare för en sväng till jul på liseberg. Ska ta me mig kameran och hoppas på at jag lyckas ta lite fina bilder.

Slängde ihop en header igår som ska upp här snart. Tillfällig. Tror jag? Kände bara att jag ville ha bort min gamla bild i headern. Visserligen har jag med en gammal bild i den nya med men samtidigt massa nya. Jaja. Kul att greja lite med bilder igen. Var längesen nu.

Igår va jag hos systeryster i thn och fotade lite men vi kom inte långt förän vi höll på att förfrysa. Och det e inte lätt att sitta still och försöka få bra bilder när man har en stor, biffig, envis amstaff som drar i en :P hennes kamera känns sålätt och smidig på nått (Nikon D3100) sätt men att gå ifrån Sony till Nikon e ju som att lära sig lite på nått. Var inne på att jag kanske skulle köpt mig en Nikon ist men jag håller nog fast vid min. Vi skulle ju haft en Nikon egentligen när vi köpte våran, den hade ett bra pris då men när vi kom in var den slut och denna vi har nu var den dom hade inne som skulle vara en "likadan" kamera fast ett annat märke så varför ska jag egentligen sälja o köpa ny? Äh, jag e för lat :P
det enda som sög lite när vi köpte den var ju att den inte hade ett lika bra pris som den vi egentligen skulle köpta. Men, vad gör det idag? ;)

Asså detta inläg har nog tagit en halvtimma at skriva! Suck!! Försökte ladda upp några bilder ifrån igår men segare än segast! Jag skiter it ;)

Nu ska jag kamma till mig och snart ger vi oss ut i snön och härliga götet! Ha en fin söndag! Pöss&kram



Camilla - Mamma till Naemi

åhh.. så mysigt! Hoppas ni haft en riktigt mysig dag! =) kram

2011-12-18   20:33:18   Website: http://millamirakel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback