Everybodies friend

Publicerad 2011-12-08 Tid 13:39:14
Ett jäääkla tjöt om vänner hit o vänner dit hela tiden ;)
Men så e de ju ibland och alla får nya samt tappar vänner med tiden. Man kommer till olika insikter och hit o dit.

Jag e en sån människa som inte orkar vara ovänn med folk. Ett tag kanske. Men det släpper oftast.
Jag kanske innerst inne ogillar människors val av handlingar och så men om jag ska bli förbannad pga av sånt så e jag ju inte bättre själv. Man får vara glad att dom visar deras riktiga jag så man vet vad dom går för och vart man har dom. Inte för att man ska behandla dom på samma sätt utan endast för att veta hur nära man ska ha dom eller inte. Och om dom går att lita på eller ej. Sen beror det ju såklart på vad människan har gjort mot en.
Äsch det finns sååå mycket att säga om vänskap. Jag skulle nog kunna skriva en bok om hur jag ser på saker och ting! Men de e trist när det blir som det blir ibland. Ingen vill väl tycka illa om någon?
Inte jag iaf.



Min dag idag? Virrig! Gud jag blir så trött på mig själv när jag e sån här! Huvudvärk, trött, virrig och sen e det halt som fan hos oss. Bilen åkte iväg av sig självt när vi skulle iväg i morse. Inte så jäkla trevligt. Skulle få L att somna men somnade själv (igen!) sov en halvtimma och skulle sen lägga över lexus i hans säng ja då vaknade han spklart pigg som en mört! Och jag var helt slut. Suck!!
Nu sovar han iaf och jag sitter äntligen under min filt :P
VILL ta ett röj men gör det förmodligen inte. Pallar inte mitt huvud idag asså!

Nu ska jag njuta av min oboy och teen mom på tv ;) Lazyday!

Pössåkram!





Emelie

ne fy det är himla obehagligt när det är sån is, helst i en backe :( själv kanade jag ner för en backe med tio hästar (en och en) häromdan inte jättemysigt med ett halvt ton som kanar som bambi på hal is ;)

2011-12-08   16:31:52   Website: http://missyemeli.blogspot.com


Emely

Håller med om det där med vänner :)

2011-12-08   21:54:24   Website: http://wallanderemely.blogg.se/


Emely

Sen, av erfarenheter så vet man vilka ens vänner är.. barndomsvännerna helt klart, vänner värda guld. Sen de man lär känna nu på senare dar, känns som de är mer .. vafan kan man kalla de.. bara vänner. Så känner jag iallafall, finns ingen man kan lita på så mycket som de vänner man haft sedan barnsben :) Så känner jag!

2011-12-08   21:59:10   Website: http://wallanderemely.blogg.se/


Anonym

Sen kanske man ska se till sig själv och varför man omger sig av falska människor. Vem är du och varför har du sånt folk runt dig? En sak har jag lärt mig under 29 år och det är att personer man omger sig av är en ungefärlig reflektion av sig själv. Kanske ska man inte lägga energi på att ens skriva vartannat inlägg om dessa hemska personer...

2011-12-09   12:50:11


Bella

Du vet inte vad det handlar om och jag tänker inte förklara för dig heller. Det är inte meningen att alla ska fatta vad det handlar om här.



Hur vet du att folk e falska innan du lär känna dom? Det skulle jag gärna vilja veta.

2011-12-09   13:44:59


Anonym

Du "29-åringen" tycker du ska slå upp vad ordet reflektion betyder,andvänd inte ord som du inte förstår.Förövrigt har du fel av din analys av Bella!

2011-12-09   17:34:27


F

Asså förlåt men jag tycker själv att det "29 åringen" skriver låter helt klart vettigt? Att det finns ju faktiskt en koppling till vilka människor man väljer att umgås med. Varför detta påhopp? Sorry B men är ju livsfarligt att skriva nått i dina kommentarer utan att bli biten. hehe

2011-12-10   22:45:10   Website: http://freddyberry.blogg.se/


Anonym

F läs vad B svarade henne.Tycker du resonerar lite konstigt,för så fall gör du också ett påhopp på B.F om du skriver en sån kommentar, så måste du kunna ta att någon inte tycker som du.

2011-12-11   00:29:48


F

Haha, mm ok.

2011-12-11   09:40:07   Website: http://freddyberry.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback