Dan före dopparedan

Publicerad 2011-12-23 Tid 13:29:57

 

Sitter här och kollar på regnet. Tänker på hur det såg ut förra året vid den här tiden. Jag vill flytta! Till nått land som har helt oslagbar sommar och grymma vintrar.  Vad har sverige som e bra egentligen? Berätta gärna för mig om ni vet.

Kolckan e kvart över ett och jag har inte ens ätit frukost än!! Sjukt. Men jag so som en jävla kratta och jag vet inte va de e med lexus men att va vaken nattetid e tydligen kul. SUCK! Jag fick sovmorgon iaf :) Andreas tog lexus i morse och jag sov till 12. Behövdes verkligen. Han e guld min man ;)

Idag e han ledig och vi har inga direkta planer. Skönt! Bara förbereda inför i morgon. Packa och sånt för vi åker ju till gräsan för att fira jul med min familj :) Nä jag e för disträ för o blogga nu känner jag så jag avlsutar här! Ha en underbar jul! ♥



Emelie

Hoppas ni haft en fin Jul :)

Otroligt fina bilder på din nya header :)) Kram

2011-12-25   16:13:01   Website: http://missyemelie.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback