Caramel

Publicerad 2011-12-29 Tid 14:55:02
Sitter här och funderar på mitt hår. Funderar på att slänga i en mahogny färg men jag vill kunna bli caramel till sommaren. Tycker de e så jäkla fräscht om håret är friskt. Det spelar verkligen roll vilket skick håret e i.
Så va ska jag göra? Hmm...slänga i en choklad ist?? Annars e de ju faktiskt himla snyggt memahogny me.

Jag vet inte om detta kallas mahogny? Finns ju olika varianter men de e typ såhär jag vill ha.

Eller...caramel?

 

 

 

 



Patricia

Men herregud hur länge har du haft lösenordsskyddat?! Jag som gick och väntade på ett inlägg med bloglovin :) Jättefin headset gumman!!!!

2011-12-29   15:26:46


sofia

Tycker du ska göra mahogny ;) skulle va sjukligt fint ;)

2011-12-30   10:10:15   Website: http://junisofia.blogg.se/


Emely

Tycker att även om du har många läsare så ska du skriva av dig, vill folk snacka så får dom snacka. Man är inte mer än människa :)

2012-03-03   12:13:48   Website: http://nattstad.se/eliiz



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback