California

Publicerad 2011-12-07 Tid 15:21:17
Vilken lycka! Jag har precis fått Lex att somna och hela huset är i en enda stor röra! Försökte mig på att städa när han var vaken. Va onödigt. Haha, han hängde efter mig och drog fram allt jag plockade undan, kasta petflaskor överallt. Ah de e mysigt ;)
Bestämde mig iaf för att ta en lugn stund i soffan innan jag tar ett röj och nu visar dom inte OTH kl 15 på dagarna utan nu visar dom OC ifrån start! Underbart! :D Dom första avsnitten e ju utan tvekan bäst!

Har varit en skön dag idag :) Men nu blire nog lugnt här tills sent ikväll. Men så e de ibland! Jag e uttråkad men tycker de e jävligt skönt att bara ta det lugnt. Kaaanske orkar a mig ner till boströms senare för att hämta ut massa julklappar till Lex på posten. Men de e kanske ;)








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback