Black and white america

Publicerad 2011-12-07 Tid 22:44:47
Så typiskt! Skulle lägga lexus tidigare och det slutade med att jag somnade själv och sov tills andreas kom hem. Dvs jag vaknade 1,5 timmar senare. Ska jag kunna somna ikväll då alltså? Hmpf!

Jag sitter redan och längtar till sommaren. Fick nämligen nys om att Lenny kravitz kommer till Liseberg och spelar. MEN inte många av mina vänner gillar honom så vem ska me? De e samma med bruce springsteen som jag såg att nån fick en biljett till! FUSKIIGT!! Jag e uppväxt med vissa musiker som mina vänner inte riktigt hajjar grejen me :P Jag kanske har wierd musiksmak? ;)

Rihanna kanske dyker upp i sommar igen också! HOPPAS! Hade sån ångest för att hon inte dök upp sist. Var så besviken!

Jaja Lenny ska man väl få gå på iaf? Föhoppningsvis e de inte så många som vill se honom så blire inte knökat ;)



Ljuvligt :) MEN han var bättre förr! Eller hur?

 

Denna sitter inprintat i mitt hjärta. Älskar den!

 



Alla tre sitter riktigt hårt om jag ska vara ärlig. NÅN som lyssnar på honom och vill hänga på? :) Får ju bara hoppas på att han kör nån av "mina" låtar.

Nu..ja...va ska jag göra? Andreas hoppade i säng så fort han kom hem så nu e jag mobbad och ensam ;)


A-K

sv: Taack så mycket fina duuu!! :D

ÅÅH, vill också se Lenny! :D vore svinball å ta med Gustavo å se honom :D haha, Lenny stannade och frågade Gustavo och hans vänner om han fick ta en bild på dem när han var i Bcn, haha... Gött wierd, ska det inte vara tvärt om? haha, antar att han ville ha lite coola bilder från själva stan och folket, eller nåt ^^

2011-12-07   23:35:52   Website: http://annakarin.blogg.se/


proppis

e ganska kär i glasögonen själv faktiskt. =)

2011-12-08   10:07:37


Jen

lenny e grym !! Längtar med till sommaren, hur går det med utomlandsplanerna ? :)

2011-12-08   11:40:07   Website: http://mizztang.blogg.se/


Emelie

Tack snälla du :) ja det gör stor skillnad med tapet, väntar bara på att det ska bli helt färdigt ;) hehe

2011-12-08   11:58:05   Website: http://missyemeli.blogspot.com


Jennifer

Du hittar säkert något snart :) men vem vet kanske går pang sommar :p Sthlm har ju haft bra väder två sommras i rad man får åka på en weekend dit istället om man inte kommer iväg :)

2011-12-08   13:40:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback