Att blogga, eller att inte blogga?

Publicerad 2011-12-15 Tid 11:11:38
Näe..jag ångar mig ang snön nu. Nu saknar jag den! Tänk så vackert, maaassor av snö och sol. Det knakar under skorna och det känns nästan lite som att näsan ska frysa sönder och ramla av en. Låter kanske inte så härligt men gud vad jag saknar det!!
Jag hoppas innerligt att vi kommer upp till fjällen och jag hoppas att solen kommer skina på oss. Misstänker att vintern här nedanför fjällen kommer vara slaskig och blöt om de nu ens vill komma nån ordentlig snö.

Sitter och kollar på vinter bilder som duktiga fotografer har tagit. Jag vill också!! Men jag har nte alls haft inspo till att fota nått det senaste. Vädret e ju inge kul att fota i direkt. Så kul att min lillasyster också skaffat kamera med nu så har man nån man kan ha detta gemensamt me :) Ha fotodagar. Sticka iväg till ställen och fota utan att nån tkr att man e jobbig med sin kamera! ;D

Visst, jag e inte alls lika duktig som dessa fotogafer som tagit alla vinterbilder jag kollar på nu och jag har långt ifrån så mkt utrustning som dom har men de e fortfarande kul. Nu har jag tömt alla bilder på  imn lilla minilaptop så nu kanske den klarar av att köra ett bättre fotoprogram utan att allt hänger sig ;) Hade fööör mkt skit på datorn.




Anyway. Har blivit lite sugen på att stänga ner bloggen igen. Haha men jag vet att jag kommer vilja blogga sen när renovering kommer igång och andra lite roligare saker. Inte alls speciellt intressant lr kul att skriva om vardagsting hela tiden.
Min vän Camilla sa häromdagen att hon nästan kan å lite dåligt samveta för att hon inte skriver om alla sina vänner och så när hon umgåtts me dom men egentligen gör man dom ju faktiskt en tjänst? Dom kanske inte vill att alla ska veta va dom gör om dagarna? :)
Jag kom och tänka på det precis när en kille betedde sig lite stalker aktigt mot mig för ett par år sedan. Tänk om han var en sådär besatt jävel. Tänk om han t.ex läser min blogg och följer varje steg jag tar? Det e bra att inte nämna alla planer eller vad man gjort på dagarna för man har faktiskt ingen aning om vilka de e som läser bloggen.
Även om man e en helt vanlig människa. Så kan det finnas folk som tycker nått helt annat och kan vilja någon illa utan anledning. Det är ju omöjligt att veta.
Finns säkert nån som skrattar åt min paranoia nu men så e det. Nu har jag ju lås på bloggen så då e de ju en annan sak.

Vi får se hur jag gör ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback